Modalitatea de acordare a despăgubirilor și compensațiilor

Conform legislației în vigoare (Legea nr. 123/2012 și Ordinul ANRE nr. 18/2022), clienții finali au dreptul să primească despăgubiri sau compensații în cazul în care nu sunt respectate standardele de calitate și termenele contractuale aferente serviciului de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale.

Situații care pot genera dreptul la compensații:

  • Nerespectarea termenelor de racordare sau de punere în funcțiune
  • Întreruperi neanunțate și repetate în alimentarea cu energie/gaze
  • Emiterea incorectă a facturilor
  • Nerespectarea termenului de răspuns la solicitări/plângeri
  • Întârzieri în rezolvarea deranjamentelor

Cum puteți solicita despăgubiri/compensații:

  1. Depuneți o solicitare scrisă, prin:
    • Email: office@bestenergy.ro
  2. Includeți în solicitare:
    • Numele titularului de contract
    • Codul de client / locul de consum
    • Descrierea situației și perioada afectată
    • Orice dovezi disponibile (facturi, poze, notificări primite etc.)
  3. Termene:
    • Solicitările se soluționează în maximum 30 de zile calendaristice

Dacă sunt întrunite condițiile, despăgubirea va fi acordată prin virament bancar sau compensare în factura următoare

Nu Ezita Sa Ne Contactezi

Indiferent de întrebările sau solicitările tale, echipa noastra este pregătită să îți ofere suportul necesar.

Suntem deschisi la nevoile clientilor, oferindu-le suport si increderea de care au nevoie

SC Best Energy SRL © 2024 Toate drepturile rezervate.

Site creat cu ♥ de Veziv.ro.